Sider

onsdag den 22. juni 2011

En vellykket detalje

Sommervejr, sol og skyer - tordenlummert...


I eftermiddag fik jeg slået det alt for lange græs - og må desværre nok konstatere at de mystiske døde brune pletter nok er Mio's tissepletter - hmm! Jeg vil forsøge at vande efter, hvis jeg lige ser ham tisse, men må nok opsøge gode råd.
Mio slapper af mellem duftende roser

Ellers gror græsset og skal slås - en i mine øjne r--syg beskæftigelse - dog må jeg give Søren ret i at en flot grøn plæne er  - flot!

Mine vandfade er lykkedes rigtig godt, se bare her hvordan vedbenen har gjort sit til at kranse dem ind:


Et lille aftenbillede af den gule the pilgrim i fuldt flor, den dufter dejligt, jeg har en buket lige her på bordet...mmm!

Så er haven pæn og klar til en hyggelig Sankt Hans aftens middag, i morgen. Jeg har købt små glas hængelysestager, men mangler grene at kunne hænge dem i - jeg må stille dem her og der. Bål kan ikke lade sig gøre i den lille have, men vi tænder grillen i stedet og med levende lys og god mad får vi nok en dejlig aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar