Sider

søndag den 26. juni 2011

Loppefund til haven

Gladgården holdt sommerudsalg, og jeg var der i god tid for at gøre et par kup. Desværre var der ingen kurvemøbler til haven, men jeg fik da en hulske, Madam Blå stil, til at rense op i mine vandfade. Naboen har været godt i gang med hækkesaksen, så der var en del blade at fiske op!! Og nu har vi langt om længe fået hækken lidt ned i højden. Det er fantastisk så meget lys det giver!



Og her til aften hænger der tændte fyrfadsstager i træer og buske og lyser op i nattemørket, jeg fik 4 søde hænge-stager i glas for 2 kr. stykket :-) Det pynter og hygger gevaldigt! Der var også et par finurlige ting, som kunne have været små muntre detaljer i haven, men de blev snuppet, foran snuden på  mig, ærgerligt - men det er jo en del af pakken, når man går på loppemarked.

2 kommentarer: